Shopping Cart
Your Cart is Empty
Quantity:
Subtotal
Taxes
Shipping
Total
There was an error with PayPalClick here to try again
CelebrateThank you for your business!You should be receiving an order confirmation from Paypal shortly.Exit Shopping Cart

De Schakel Service ,

Onderhoud en Afwerking

Onze werkwijze

Onze werkwijze

Indien u een offerte wilt aanvragen kan dit op de volgende manieren:

- Via het formulier " contact opnemen "

- Telefonisch

- Via sms of whatsapp

- Via de email



* Mocht het zo zijn dat wij aanvullende informatie nodig hebben ,nemen wij contact met u op.


Nadat wij de gegevens hebben ontvangen ,ontvangt u binnen 24 uur een vrijblijvende offerte.

Deze is 14 dagen geldig.


Indien u akkoord wenst te gaan met de offerte ,ontvangen wij daar graag een bevestiging van via ons email adres of telefonisch.

Horen wij binnen 14 dagen niks ,komt de offerte automatisch te vervallen.


Voor werkzaamheden ,waarbij u zelf het materiaal verzorgt ,vragen wij nooit een aanbetaling.

U betaald voor of uiterlijk op de dag van de oplevering .


Nadat u akkoord heeft gegeven :

U ontvangt van ons een bevestiging via de email.

In de bevestiging komen de afspraken te staan ,alsmede de start datum/tijd van de werkzaamheden.

Op de afgesproken datum/tijd komen wij de werkzaamheden bij u verrichten.

Bij aanvang van de werkzaamheden kunt u de offerte ter plaatsen ondertekenen.

Tevens sturen wij u per email de factuur behorende bij de offerte. 

Op de dag van oplevering van de werkzaamheden ,dient u de factuur te voldoen.

Deze kunt u voldoen via overboeking op ons rekeningnummer , in het bijzijn van 1 van onze medewerkers..


Werkzaamheden waarvan u wilt dat wij het materiaal verzorgen:

Indien u er voor kiest dat wij de materialen voor u verzorgen , hanteren wij het volgende:

- Wij vragen voor werkzaamheden ,waarvan wij de materialen verzorgen ,een aanbetaling ter hoogte van de materiaalkosten.

Dit om onze materialen te kunnen dekken.

- Deze aanbetaling kunt u via internetbankieren aan ons voldoen.

- Deze aanbetaling dient binnen 5 dagen na goedkeuring van de offerte aan ons voldaan te zijn.

- Het restant factuurbedrag kunt u voldoen bij oplevering van de werkzaamheden in het bijzijn van onze medewerker middels overboeking op ons rekeningnummer.


* Indien u een offerte heeft goedgekeurd en de afgesproken datum/tijd komt u toch niet zo goed uit , kunt u tot 48 uur voor aanvang van de werkzaamheden deze nog verzetten naar een datum/tijd die u wel schikt.

Doet u dit niet voor 48 uur voor aanvang van de ingeplande werkzaamheden , zullen wij 50,- euro in rekening brengen


* Indien u een offerte heeft goedgekeurd maar deze toch wilt laten vervallen brengen wij de volgende kosten in rekening :

- Voor werkzaamheden waar geen voorschot voor voldaan is en ingetrokken wordt tot 2 weken voor aanvang van de werkzaamheden , berekenen wij 25% van het totale offertebedrag als onkostenvergoeding.

- Voor werkzaamheden waar geen voorschot voor voldaan is en binnen 7 dagen voor aanvang van de werkzaamheden ingetrokken wordt berekenen wij 50% van het totale offertebedrag als onkostenvergoeding.

- Voor werkzaamheden waar een voorschot voor voldaan is en ingetrokken wordt tot 2 weken voor aanvang van de werkzaamheden berekenen wij 25% van het totale offertebedrag als onkostenvergoeding + betalen wij het voorschot niet terug , daar u een overeenkomst bent aangegaan .

(Het voorschotbedrag is ter dekking van de materialen en worden ruim van te voren door ons besteld)

- Voor werkzaamheden waar een voorschot voor voldaan is en binnen 7 dagen voor aanvang van de werkzaamheden ingetrokken wordt , berekenen wij 50% van het totale offertebedrag als onkostenvergoeding + betalen wij het voorschot niet terug , daar u een overeenkomst bent aangegaan .

(Het voorschotbedrag is ter dekking van de materialen en worden ruim van te voren door ons besteld)


* Wij adviseren u , alvorens u akkoord gaat met de offerte , deze goed door te nemen , alsmede onze algemene voorwaarden.